-->

En çok tutturan iddaa tahmincileri


Büyük paralar kazanma hevesiyle başladı iddia  yada iddaa hayatım :D bugün 3. günü henüz kazanamadım ama zaten benim kazanmam cidden zor.
Ev arkadaşımın bilyoner denen sitede 2 tl ye 29 milyar alan kuponu göstermesi ile ve son günlerdeki cebimde gerçekleşen mali krizlerin etkisi ile acaba dedim iddia oynasam kazanabilirmiyim. Facebookta öyle ekipler kurulmuşki o güne kadar hiç ne duydum nede görmüştüm iddaa tahmincileri artık ne kadar popüler olduysa vip üyelik açıyorlar hatta bazıları kendini aşmış maç satıyorlar maçı aldık yatsa ne olacak ? hiç bişey giden parana olacak. Yani anlayacağınız ekonomik sıkıntı yaşayan gençlik denize düşen yılana sarılır misali iddaa ya sarılmış aynı ben gibi tutturanda var kaybedende süper tahminler yapanlarda var saçmalayanlarda.
Ben o tahmincilerden kendisiyle tanıştığım ve 2-3 gündür maç tutturduğunu gözümle şahit olduğum arkadaşın birini örnek göstereceğim sizlere Facebooktaki nick yada rumuzu Oswald Dushku olarak geçiyor kendisininde vip grubu bulunmakta ve gerçektende işin ehili olan tahmincilerden henüz fazla tanınmamış yeterince takipcisi yok ama gözlerimle şahit olmasam tutupta burda tanıtmayı düşünmezdim.
Oswald Dushku Facebookta iddaa tahmincilerin ehillerinden kendisi ile tanıştım ve cidden harika maçlar veriyor Vayamk.net olarak bizler Oswald Dushku'yu takip ediyoruz kendisine facebook profili >Buradan< ulaşa bilirsiniz. Şimdi kendisinin tutturduğu kuponlardan 1-2 tane örnek verelim görmek istersiniz heralde dimi ?

 













Gelelim bunun dışındaki tahmincilere onların adlarını vermeyi düşünmüyorum çünkü öyle iğrençleşenler varki ! Maç satanlar(!) ki ben bunu hiç anlayamadım ! böyle bişey imkansız. bide beğen paylaş vipe ekleyim diye milleti umutlandırıp sonra umursamayanlar. Hele birde takipci yarışı var adam adını duyurmuş örnegin adı By Cix diyelim bu adam tanıtmış kendini sonra işi gücü bırakıyor takipci kasıyor neymiş işte profilinde paylaşıyor %100 lük maç verecek şunu takip edin veriyor rasgele ahmet mehmet diye birini hurra onu takip 2 saat sonra başka birini takip edin diyor hurra onu takip boş işler yani. benim duydugum ve süper ötesi biliyor denilen web sitesi olan bi arkadaşın vip'te verdiği maçları aldım arkadaştan 4 maç oynadım 4 üde yattı ya en azından biri tutar dimi ? tabi yaptıgı tahminleri hemen siliyor siteden facesinden o arkadaş ama işte oluyormu oluyor
Yani bu piyasa bilindiği gibi kolay değil bişeyler kazanalım diyorsanız bizim önerimi Oswald Dushku'yu takip etmeniz .

]]>
Get updates in your Inbox
Subscribe